Ga naar de inhoud

Harmonisch Wonen laat op geregelde basis klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Dit gebeurt door KWH, het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties.

Inmiddels loopt het onderzoek over 2019 en zullen een aantal van de huurders een e-mail ontvangen in april en juli. We vinden het erg fijn als u de moeite neemt om deze te beantwoorden. Dat helpt ons om een goed beeld te krijgen hoe goed we het doen en waar we kunnen verbeteren. U kunt vragen krijgen als er bij u een reparatie of groot onderhoud is uitgevoerd, of als u net hier nieuw woont of juist bent vertrokken. Ook kunt u benaderd worden met een paar algemene vragen over de woning en de buurt. Het zijn altijd maar een paar vragen die u heel snel kunt beantwoorden.

Wij stellen uw medewerking erg op prijs.

Vorige jaren scoorden we op de meeste onderdelen boven het landelijk gemiddelde. We zijn benieuwd hoe tevreden u als huurder dit jaar bent!

Als u ergens niet tevreden over bent, meldt u dat ook aan ons? Wij helpen u graag!