Ga naar de inhoud

De nieuwe aannemer Van der Leij Bouwbedrijven heeft aangegeven een jaarlijkse standaard servicebeurt in te plannen van uw woning. Dit is onderdeel van het serviceabonnement huurdersonderhoud (servicekosten onderhoudsabonnement). Aangekondigd was dat dit in november zou gebeuren, maar vanwege de coronarichtlijn is dit uitgesteld. De Coronarichtlijn geeft aan dat contact zoveel mogelijk vermeden moet worden. Daarom voert Van der Leij alleen reparaties uit die op dit moment nodig zijn. U bepaalt overigens of dat het geval is. Is er iets stuk dan kunt u gewoon melden. De servicebeurt is preventief onderhoud en niet op dit moment noodzakelijk. Als de normen versoepeld worden wordt de beurt alsnog ingepland.

 

Reparatieverzoeken: bellen tijdens kantooruren

Als er iets stuk is aan de woning kunt u een reparatieverzoek indienen. Dat kan 24 uur per dag online via de reparatiewizard (www.harmonischwonen.nl) of telefonisch via 0320-257398.

Een vriendelijk verzoek van Van der Leij: Bel dit telefoonnummer zoveel mogelijk alleen tijdens kantooruren. U kunt wel bellen buiten kantooruren, maar alleen als de reparatie niet kan wachten tot de volgende werkdag. Bijvoorbeeld: Een stortbak die een beetje doorloopt kan wachten. Een daklekkage waar u een emmer onder moet zetten kan niet wachten. Een klemmende deur kan wachten. Een buitendeur die niet meer dicht kan, die kan niet wachten. Maar probeer dat voor te zijn en het al te melden als hij klemt.

De telefoon wordt niet opgenomen in een callcenter wat 24 uur per dag bereikbaar is, maar door een medewerker die eigenlijk ook gewoon weekend heeft. Ze helpen u dan graag, maar alleen als het echt nodig is.